måndag 24 mars 2008

Helen här..

Tänkte berätta vidare om långfredagskvällen som Lina var inne och nämnde. Det var en händelserik kväll och den bjöd på mycket roligheter. Det var dock synd att vi inte var fler tjejer från laget som kunde vara med. Hemma hos Emma var det först middag, mycket spelande - våghals bland annat (haha, någon kanske fick något konstigt sms eller samtal under kvällens gång) och sen en intressant avslutning hos kentykillarna i sätravallen. Nog pratar om den kvällen, men jag har i alla fall hört att det pratas om att den måste göras om! :D.. Nu sitter jag här och ska snart börja ta sikte mot bussen för att åka till ryd, skulle bara ta en snabbglutt på hemsidan om det hänt något på den sen sisst jag var inne. Jag hoppas det blir en bra och spännande match mot LFC idag på konstgräset klockan 14.00. Just nu ser det dessvärre väldigt snöigt ute men jag hoppas på vi ändå får genomföra matchen och att jag får lite speltid! ha det bra.

Inga kommentarer: