måndag 24 mars 2008

HG...

Jaha, då var det väl dags att ta tag i bloggskrivandet och hålla fast vi det också. tycker det är lite tunnt med inlägg än sålänge.
jag har inte riktigt kommit på vad jag ska skriva än, men eftersom att janne sa att jag skulle skriva lite om den"roliga" försäsongsträningen kanske jag får se till att göra det med:)
vad jag vet kan det ju inte finnas någon fotbollsspelare som tycker att försäsongen verkligen är rolig. det tycker definitivt inte jag iallafall. men efter en löpträning så känns det riktigt skönt i kroppen så man bara vill hem och lägga sig i en varm skön säng och sova!
just nu håller vi på att springa, hmm hur långt är det egentligen? 400 m? ungefär 8 ggr. sen en fotbollsträning efter det. men jag tycker verkligen att vi springer på bra tjejer och det är inte långt tid kvar nu, så kämpa på! som Asta sa till mig, tror det var första löpträningen efter min förkylning." Tänk på sommaren så går det lättare". det har jag faktiskt gjort ett par gånger och det går lite lättare ärligt talat, om man tänker positivt. Så, TACK Astrid för den bra idèn även att du kanske inte tyckte att den funkade för dig;)

annars så spelade vi ju mot LFC idag, hmmm vad ska man säga om den matchen...?bara att bryta ihop och komma igen!

nej men nu tycker jag att jag ahr skrivit tillräkligt så, vi syns imorgon på träningen med ännu en löpträning att se fram emot! ha det gött// Hanna"HG" Gustafsson

Inga kommentarer: