lördag 22 mars 2008

linas intressanta blogginlägg!!

hej alla bloggnördar. Ja tänkte bryta isen genom att lägga in ett blogg inlägg och berätta om hur linas lördag har sett ut. Efter en ganska sen kväll hos a-lagets herrar så gick jag upp kl´9.44 för att göra mig iordning för stan med min köra moder som gärna ville gå med mig. Så vi går lite på stan till klockan blir 13.45 där efter åker vi hem till vårat gula plåthus på uttergatan. fick med mig ett linne och en kjl hem från stan. så nu har jag städat mitt rum, verkligen inte frivilligt, men efter mkt tjat så blev det ju i alla fall gjort. så nu väntar jag och övriga familjen på våra gäster som ska komma kl17.00. hela laget är bjudna om ni vill KOM ;D. Hade tänkt att proppa i mig onyttigheter idag till att börja med en aptitretarenärmaresagt en skaldjursmacka sedan när vi kommer in på varmrätten så blir det kött och potatisgratäng och till efterrätt så blir det en mkt kaloririk daimtårta MMHH får vell springa lite exta intervaller sen på tisdag, NOT. hade även böhövt plugga biologi på lovet men klantig som jag är så glömde jag min biologibok o skolan. blir att fördjupa mig i matten feter som att jag redan hade en mattebok hemma. ska bli ett rikigt snille på matte så ingen kommer någonsin att kunna lura mig om att jag har mer intervaller kvar än jag verkligen har. Nu blev det ju alderless förlite snack om fotboll men de behöver man paus från också. nu hördejag att pappa ropade något om mat HEJ DÅ!!!

Inga kommentarer: